napisao Adi Zeljković -
RECENZIJE SLIDER Xbox recenzije

Elden Ring je toliko dobar da ne želim ikada da napustim The Lands Beetwen!

Saradnja između kreatora Game of Thronesa George RR. Martina i legendarnog game direktora Hidetake Miyazaki je iznjedrila pravu poslasticu za gamere. Elden Ring je prvi put predstavljen na E3 2019. godine i s obzirom da je FromSoftware poznat po impresivnoj dosljednosti sa svojim naslovima, očekivanja od igrača poput mene bila su velika.

59,99 EURAXbox Series SUstupio ComputerLand

Proveo sam skoro 70 sati u veličanstvenom Elden Ringu, i što više igram, više sam zadivljenim novim naslovom FromSoftware-a. Ne nedostaje sadržaja za igrače koji žele da se zadube u zemlju ljepote, horora, misterije i avanture. Ovaj gigantski RPG ne samo da je ispunio moja najčudnija očekivanja, već ih je i premašio.

Miyazaki i društvo su isporučili fantastični ep koji se probija u panteon igara kao što su The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Tony Hawk’s Pro Skater 2 i Grand Theft Auto IV i sa sigurnošću stoji kao jedan od najvećih RPG-ova svih vremena.

THE GREATER WILL NAS POZIVA DA USPOSTAVIMO RED

Igrači u Elden Ringu preuzimaju ulogu odabranih Tarnisheda. Ovi izgnanici i njihovi preci izgubili su svoju milost i bili su prognani iz The Lands Between. Nakon razbijanja Elden Ringa, the Greater Will je pozvala našeg heroja da pomogne u ponovnom uspostavljanju the Golder Ordera. Naš glavni cilj je loviti djecu polubogova kraljice Marike Vječne kako biste prikupili the Great Runes u nadi da ćete steći moć potrebnu da postanete sljedeći Elden Lord.

Igrači upoznati sa FromSoftware-ovim prethodnim Soulslike igrama će se osjećati kao kod kuće. Kontrolna shema, tok borbe i napredovanje karaktera su prilično slični Dark Souls 3 na mnogo načina.

Nakon što izađete iz pećine sa kratkim tutorijalom, dočekat će vas zadivljujući pogled na početno područje Elden Ringa Limgrave i prvi put ćete osjetiti pravi razmjer ove nove avanture.

Sljedećih 60+ sati igranja Elden Ringa je bilo izazovno. Prelazak na dizajn igara otvorenog svijeta obogatio je dinamiku igranja iz trenutka u trenutak i pružio stalan tok zadivljujućih okruženja i nezaboravnih scenografija. Dok će dugogodišnji obožavatelji FromSoftwarea prepoznati neka poznata lica, u Elden Ringu postoji mnogo stvorenja i likova koje definitivno nećete vidjeti nigdje drugdje.

Sa 10 početnih klasa, svaka sa određenim početnim stavkama i sposobnostima, daje vam fleksibilnost da igrate gotovo na bilo koji način koji smatrate prikladnim. Podešavanje primijenjeno na oružje, magiju, pa čak i potrošni materijal omogućava vam da kreirate lika po svojoj volji. Više o svemu tome možete pročitati u našem vodiču kroz igru.

Ono što me stalno iznenađuje u Elden Ringu je kako je uspio da uzme sve ključne elemente iz svojih prethnodnika i proširi njihovu skalu smisleno. Ništa se ne gubi sa dramatično povećanom veličinom svijeta. Zapravo, zapanjujuće guste lokacije potiču istraživanje na način o kojem drugi RPG-ovi otvorenog svijeta mogu samo sanjati. Svaka struktura ili čudno stvorenje u daljini postaje nova misija. Suptilni, ali smišljeni detalji okoline mame igrača i uvijek ćete se osječati nagrađenim. Fanovi FromSoftware-ovih igara će znati da je nije sve onako kako na prvu izgleda!

TORRENT JE VAŠ NAJBOLJI PRIJATELJ

Sa otvorenim svijetom dolaze nove metode prelaska. Prva je sposobnost skakanja po volji. Ovo bi moglo zvučati kao relativno trivijalna karakteristika za igrače koji nisu upoznati sa Dark Soulsom. Potpuno nova mehanika je vaš Spektralni konj, mistični, kojeg možete prizvati po volji i pruža način za brzo prelaženje svijeta bez pretjeranog oslanjanja na lokacije za brzo putovanje. Miyazaki i Souls tim su oduvijek imali drugačiji pristup dizajnu životne sredine i pripovijedanju priča. Bilo da se radi o građevini u daljini ili o hrpi spaljenih, raspadajućih tijela, sve ima svoje mjesto i priču! Istraživanje ogromnog svijeta Elden Ringa postaje puno zanimljivije sa vašim mističnim konjem.

VIZUELNA IZVRNOST ELDEN RINGA

Neki će kazati da su boje isprane, ali Elden Ring ima najbolji balans boja koji sam ikada video u video igrama. Okruženje raštrkano širom The Lands Between svjedoči o tome koliko je ovaj tim posvetio pažnje bojama. Područja poput Limgravea nježno prikazuju nijanse zelene, dok druge lokacije poput jezera Lirunia imaju tamno plavo nebo sa mrljama. Ako mi ne vjerujete, zajašite Torrenta i uputite se u potragu za prekrasnim pogledima i zapanjujućim vidicima.

Vizuelna izvrsnost Elden Ringa proteže se donekle i na njegove unutrašnje lokacije. Tamne pećine i katakombe služe kao pogodno mjesto za odlične svjetlosne efekte. Uzbudljivo je gledati kako plavi odsjaji magija se rasipaju po zidovima tunela i katakombi. Međutim, dizajn tunela i katakombi u jednom trenutku postaje repetativan. Mnoge skrivene tamnice koje se nalaze po cijeloj mapi su šablonske. U suštini postoje tri glavna bioma za ove opcione tamnice: pećine, katakombe i rudnici. Gotovo svi se pridržavaju jedne od ove tri teme, a često ponavljaju hodnike ili čak susrete sa bossevima. Nažalost, osjećali su se znatno manje uzbudljivo u odnosu na glavne lokacije.

BORBA SA SULUDO DIZAJNIRANIM ČUDOVIŠTIMA

Broj neprijatelja i bosseva u Elden Ringu je zaista fascinantan. Svakih nekoliko sati upoznajete sa različitim vrstama čudovišta. Kao neko je igrao i druge FromSoftware igre, prepoznao sam neke od njih, međutim, bio sam istinski zatečen koliko je novih tipova neprijatelja uvedeno.

Detaljne animacije tokom susreta sa bossevina kroz igru su izvanredni. Zastrašujući neprijatelji poput Margit the Fell Omen pažljivo mame igrače da napadnu ili izbjegnu, da bi potom slijedili razorni kontranapadi.

Sa više magije, oružja, opreme i alata nego ikad prije, Elden Ring pruža promjenjivi sandbox za uništavanje. Moj lik može bacati vatrene lopte i nositi dualhand mač. Otključao sam također mogućnost da svoje oružje prožem magijom za još više štete. Ova ogromna prilagodba i fleksibilnost karaktera su pojačani nekim od najboljih akcionih borbi u žanru. Igrači mogu imati oružje i u lijevoj i u desnoj ruci, do tri po ruci. Različiti tipovi oružja će se pokazati efikasnijim protiv određenih neprijatelja. Elegantan balans usavršen u Elden Ringu je razumijevanje vaših protivnika i odgovarajuća oprema za borbu.

Iako je veći dio mog vremena s ovim ambicioznim RPG-om bio jedan od najboljih u mom iskustvu igranja igara, postoji nekoliko ključnih stvari o kojima treba razgovarati u vezi sa razočaravajućim elementima dizajna i uzrocima vjerovatne frustracije, posebno za igrače koji nikada nisu pokušali FromSoftware RPG prije u Elden Ringu.

PROBLEMI U ELDEN RINGU?

U toku igranja Elden Ringa sam nekoliko puta naletio na određene dijelove u kojima FPS pada. U razgovoru sa kolegama koji igraju verzije za PC i PlayStation 5 primijetio sam da je na Xbox konzola to učestalije.

I ovo ne bi bila recenzija soulslike igre da ne govorimo o poteškoćama. Promjene u igri kao što su povećana učestalost kontrolnih tačaka i mogućnost pozivanja pratilaca da pomognu u brutalnijim susretima dramatično ublažavaju cjelokupni izazov. Međutim, još uvijek postoji nekoliko kritičnih susreta sa bossevima koji će vas apsolutno razbiti. Iako sam potpuno uživao u mnogim od ovih iscrpljujućih bosseva, potpuno razumijem da nemaju svi strpljenja za taj nivo stresa. Dakle, dok se pripremate za nadolazeću avanturu Elden Ringa, samo zapamtite bezvremensku izreku: Pripremite se za smrt i pogledajte naš vodič.

ZAKLJUČAK

Elden Ring je igra koje je podijelila internet. S jedne strane, ne može se poreći koliko je ovaj ep otvorenog svijeta nevjerovatno osmišljen. Elden Ring uzima najbolje elemente Dark Soulsa, Bloodbornea i Sekiro: Shadows Die Twice, i prekrasno ih predstavlja potpuno novoj publici. S druge strane, poteškoće tokom nekoliko boss bitki nesumnjivo će biti previše intenzivne da bi ih povremeni RPG entuzijasti mogli savladati.

Za igrače koji su spremni prihvatiti izazov i poraziti naizgled nepremostive neprijatelje, Elden Ring je, bez sumnje, jedan od najvećih RPG-ova ikada napravljenih. The Lands Between je odmah postao jedan od mojih omiljenih svjetova u igrama.

10

Remek-djelo

Kako ocjenjujemo igre?