napisao Sanin Bašić -

Sjećate li se starog dobrog klasika Ghostbusters ? Znate onaj film koji ima jako catchy pjesmu, ako znate super, a ako i ne znate nije problem jer film nije toliko povezan sa igricom.

U ovoj igri glumite kadeta koji je tek postao dio Ghostbustersa, te zajedno sa Egonom, Rayom i Peterom imate zadatak da ukrotite najstrašnije duhove. Zanimljivo zvuči ? E pa i ne baš.

Originalna igrica je izašla 2008.godine, nije bila jedna od najboljih serijala za tu godinu, ali definitivno je osvojila srca mnogih radi gameplay-a, napredne mehanike za 2008.godinu i radi jako simpatične priče.

Od ovoga dobili smo samo jako simpatičnu priču, dok ostalo ili je ostalo u 2008.godini ili se čak još više unazadilo. Počet ćemo od kontrola, vjerovatno se pitate kako to da kontrole imaju neku vezu sa ovom igricom, ali strpite se ide objašnjenje. Većina video igrica radi na isti šablon, WASD i miš, problem kod Ghostbustersa je upravo miš, jer imam osjećaj da u jednom trenutku duh je moj, a u drugom da izmiče kontroli (ne doista, radite sve što se radi ali duh bježi, i to nije do AI), ovo sam probao i na najlakšoj težini igrice ali opet se dešava isto.

Gameplay je nešto oko čega imam podjeljena mišljenja, jer u jednom trenutku gameplay je jako zarazan, a u drugom imam osjećaj da igram igricu koja je tek završena i još nije spremna za full release, ali sve u svemu gameplay je jedan od pozitivnih aspekata ove igrice.

Grafika, iako makar meni najnebitniji aspekat ove igrice, razočarao sam se mnogo. Igrica je Remastered, što znači da su se neki aspekti trebali nadograditi, grafika nije taj aspekat. Likovi su okej dizajnirani, duhovi su mogli puno bolje, dok ostalo je i dalje u 2008.godini. Čak i ako je ovo prva igrica koju ste u životu upalili, jasno se primjeti nedostatak grafike koju imamo priliku danas vidjeti.

Ako mu spomenete bilo koje djelo iz Engleske književnosti, on će da vam čitavu knjigu citira od riječi do riječi. Legenda kaže da je jednom pogledao neki random okršaj na eSports sceni i da je od tog dana postao veliki eSports pratitelj. Binge gleda skoro svaki detektivski anime, i uživa uz neke kvalitetne shootere. Voli hip-hop te čak se i sam bavi rap muzikom, a i heavy metal i rock bendovi mu nisu strani.