napisao Luka Blažević -

Igra trenutačno drži 73% pozitivnih reviewova na Steamu. Igrači hvale njezinu glazbu, atmosferu i set zbivanja.

The Last of Us na PCu?! Molim, kad? Kako, gdje? Naravno da taj legendarni serijal nećemo vidjeti na PCu, ali stigli smo donekle (ajmo reći) blizu. Potentia je najnovija igra napravljena od strane turskog studija “Wily Pumpkin Studios”, te sa svojom atmosferom i krajolikom jako podsjeća na The Last of Us naslov.

Potentia je potiho izašla u prodaju 11. veljače, te je do sada skupila vrlo mali broj Steam reviewova. Naravno, što više vrijeme odmiče i igra se bliži raljama (pardon, rukicama) interneta, postat će popularnija. U Potentiji igrate kao Victor, koji je u potrazi za svojom izgubljenom ženom Annom nakon misteriozne kataklizme koja je bacila čovječanstvo na koljena. Kako to inače biva u apokalipsama, veliki dio ljudi je odjedanput nestao, a ostatak se pretvorio u divljake.

Gameplay se svodi na taktičko planiranje, iz razloga što su oružja i municija oskudni. Developeri su stavili poseban značaj na biranje između stealtha i “Rambo” stila igre. Možete birati hoćete li taktički sačuvati svu municiju ili ćete uletiti unutra kao Schwarzenegger i pobiti sve neprijatelje. Glavni i vrlo veliki problem koji se pojavljuje kod ove igre jest zapravo repetetivnost i dosada igre. Potentia sadrži premali broj parkour dijelova igre (pogotovo ako pričamo o apokaliptičnoj igri, gdje očekujem da je svaki kiosk razrušen, a kamoli tek ogromni neboderi) i nivoi vrlo brzo postaju dosadni.

Također jedan od velikih problema koji nam se pojavljuju jest očito i vrlo teško kopiranje The Last of Us igre. Iako možda ne postoje mutanti, clickeri i ostale stvari koje nam još dan danas znaju prirediti noćnu moru Potentia svejedno odiše zrakom The Last of Us-a. Svi originalni neprijatelji su zamijenjeni najobičnijim savage-ima koji me osobno nisu pretjerano impresionirali.

Doduše, kako bi ono rekli englezi: “Credit where credit’s due.”. Potentia izgleda prekrasno. Barem na tom dijelu vidimo trud studija, prelijepo su napravili krajolik i sve su to potkrijepili impresivnim soundtrackom. S druge strane, voice acting. Moj Bože, voice acting. Na trenutke sam se htio propucati koliko je smiješno i čudno zvučalo, bez ikakvih emocija, linearno i dosadno. Kada bi pogledali grafiku i soundtrack, pomislili bi kakav je ovo AAA naslov, ali kada bi čuli likovi prvo što bi vam palo na pamet jest da ste se vratili u Ride to Hell: Retribution (a svi znamo da je to zapravo 10. krug pakla i jadan onaj koji tamo dospije).

Igra se vrtila u redu. Primijetio sam par bugova i nešto sitno glitcheva, ali ništa što bi uništilo gameplay i smanjilo ocijenu igre. Glavni problem je bio upravo u linearnim levelima, koji su mi linearno uništavali volju za životom a i igranjem igrice.

Potentia je jedna nova igra, još uvijek obavijena velom tajne, ali ne zadugo. Kako najbliže podsjeća na The Last of Us, vjerujem kako će veliki broj gamera joj dati priliku i isprobati je. Međutim, iako tu imamo lijepu grafiku te impresivnu glazbu, linearni stil nivoa sa vrlo lošim voice actingom i ne baš dobro razrađenim scenarijom, igru je dovoljno preći jedanput, jer nam ne ostavlja nešto pretjerano mjesta za nove pokušaje prelaženja. Iako sam na trenutke uživao (većinom dok sam promatrao prirodu, mislim da je već vrijeme da izađem iz stana), Potentia mi nije ostavila nekakav dojam fenomenalne i vrhunske igre, te kao takva se neće pretjerano dugo zadržati u mojem pamćenju, već će, kao i posljednje moždane vijuge, iscuriti iz mene i nestati u prošlosti.

Najveće dijete redakcije, iako po godinama bi trebao biti "odrastao". Obožava knjige i filmove, pogotovo fantasy žanr. U slobodno vrijeme čita, uči, igra i najvažnije, živcira Adija.