Hypercharge Unboxed – Recenzija

8.3
Hypercharge Unboxed (Xbox Series X)

Još kada sam bio klinac, obožavao sam Army Men igre. Možda zato što nisam imao previše akcionih figura i svaka igra sa plastičnim vojnicima mi je bila prelepa i predobra. Kako je vreme odmicalo, tako su Army Men igre nestajale, a niko se nije usudio da napravi još jednu igru sličnog tipa. Borba igračaka u kući, sobi, dvorištu, toliko potencijala ima, ali svi se nekako odlučuju da prave jednu te istu igru iznova i iznova. Zbog toga mi je bilo neverovatno da jedan mali tim, jer ko će rizikovati ako ne mali igrači, pravi igru baš tog tipa. Vi ste akciona figura i na vama je da se borite protiv najezda neprijatelja ili u Multiplayeru protiv drugih igrača. Sama premisa je bila odlična, a kada sam igru napokon i dobio, oduševio sam se iako je imala tu i tamo par mana.

Priča je poprilično tu samo da bi postojala, ali je nekako meni bila zanimljiva. Nekada davno, dve akcione figure su branile celo ostalo carstvo figura od neprijatelja, ali jedna je bila zaražena virusom koji je načinio da bude zla. Naš akcioni heroj je uspeo da porazi tu figuru i time ostao jedina akciona figura tog tipa koja je na dobroj strani i godine su prolazile. Ni od kuda, posle mnogo godina, zla akciona figura se ponovo pojavila, i na vama je da je sprečite, kako god umete, kao i najezdu loših figura i bića koje napadaju divno carstvo dečijih, dnevnih soba i bašti.

Osnovni cilj je da se završi kampanja vođena pričom, fokusirajući se na odbranu Hypercore-a od uzastopnih talasa neprijatelja i izvršavanje različitih zadataka. Tokom igre, igrači istražuju kako bi otkrili oružje, resurse i skrivene predmete koji su ključni za preživljavanje napada koje predvodi antagonist, Major Evil. Ova igra kombinuje elemente strategijske odbrane sa istraživanjem i upravljanjem resursima, podstičući igrače da se strateški pripreme za svaki izazov koji igra pruža. Igrači će se suočiti sa raznovrsnim neprijateljima, koristiti različite taktike i razvijati svoje veštine kako bi preživeli i napredovali u priči. Takođe, mogu da se udruže sa drugim igračima u kooperativnom režimu kako bi zajedno savladali izazove i postigli pobedu. Grafika je impresivna, sa detaljno dizajniranim okruženjima i animacijama, što doprinosi ukupnom doživljaju igre. Uz dinamičan gejmplej, raznovrsne nivoe i zanimljivu priču, “igra pruža izazov i zabavu za sve ljubitelje pucačina i akcionih igara.

Uživao sam u ispunjavanju ciljeva na listi zadataka tokom svakog nivoa, prikupljanju novčića, traženju baterija i drugih skrivenih poslastica. Postoje sjajni zadaci poput puštanja vode u WC šolji ili razbijanja ogledala, što pruža priliku da se skrene sa utabane staze i iskoriste trenuci između talasa ako ne želite da preskočite proces izgradnje kako biste se zaštitili od hordi neprijatelja. Na mapi ima mnogo delova gde možete da istražujete, a neki od njih su korisni za osmatranje ili skrivanje. Mogućnost da se sakrijete u šoljici za kafu i iskočite da pucajte je urnebesna, posebno sa drugim igračima.

Dizajni ovih mapa su iznenađujuće dobar. Nije lako premeštati se sa gornje platforme da biste zaštitili jedan Hiperkor na drugom nižem nivou, nekoliko futa daleko. Ali to je deo šarma u igri Hypercharge: Unboxed; važno je ne samo zaštititi same jezgre, već i osigurati da su članovi tima strategijski pozicionirani da bi efikasno suzbili talase neprijatelja razumevajući mape. Igrači takođe mogu pokrenuti igru u režimu slobodnog kretanja i istraživati ih bez pretnje zanosnog, prekomerno vojničkog nasilja. U igri Hypercharge: Unboxed ima nešto za svakog tipa igrača

Raznovrsnost neprijatelja tokom igre je impresivna i imao sam osećaj da nijedan talas nije bio identičan drugom. Ima ih previše da bih ih sve nabrojao, ali kada se ka vama kreću igračke slične vrteškama, a robotizovani vojnici jure ka vama, sve deluje veoma živo. Igranje oružjem je fantastično, a mogućnost prebacivanja iz prvog u treće lice u svakom trenutku pruža vam raznovrsnost u načinu igranja. Sličio bih mehaniku kretanja na onu iz Halo 3 sa primesom Timesplittersa. Uzbudljivo je igrati pucačinu gde igrači ne koriste taktičko klizanje po podu ili skakanje oko uglova, ali ako želite da se oprobate u brzom snajperskom gađanju kao nekada, spavaća soba je sva vaša!

Kada je reč o mehanici, Hypercharge: Unboxed pruža glatko i besprekorno iskustvo. Na mapi možete pronaći i kupiti različito oružje, zajedno sa dodacima koji odgovaraju vašem stilu igranja. Takođe možete koristiti set odbrambenih kartica koje unosite na nivo kako biste postavili zamke poput lepka i LEGO kocki koje služe kao zidovi. Činjenica da svaki predmet u igri predstavlja igračku ili stvar iz stvarnog sveta doprinosi šarmu Hypercharge-a. I kao šlag na tortu, Hypercharge podržava lokalni split-screen i PVP modove. Možete igrati modove kao što su timski deathmatch protiv prijatelja ili drugih igrača i dokazati da ste najbolja akciona figura u kući.

Hypercharge Unboxed me je prijatno iznenadio, bolje rečeno, nije me razočarao jer sam imao velika očekivanja od igre. Kada sam je igrao na početku, nije bilo previše igrača jer igra još uvek nije izašla na tržište i to se popravilo nakon izlaska. Nadam se da igra neće umreti brzo jer je jedinstvena i totalno drugačija od većine pucačina na tržištu. Tako da, ukoliko vam se sviđa premisa, obratite pažnju na nju, uskočite u ovaj haos sa igračkama, nećete zažaliti.

Hypercharge Unboxed (Xbox Series X)
8.3
Zvuk 8 od 10