Metal: Hellsinger – recenzija

Jedna od mojih najdražih stvari u bilo kojoj videoigri je kada se radnja igre i zvučna podluka sinhroniziraju u nezaboravne trenutke. Mnoge igre kostire ovaj trik, od DOOM-a iz 2016. godine do Brutal Lgend Double Fine-a.

Metal: Hellsinger, novi FPS za jednog igrača na kojem su radili The Outsiders i Funcom, temelji svoju cijelu kampanju na igranju u ritmu metal muzike. Razne izvorne pjesme pružaju veliko zadovoljstvo u ubijanju demona i paklenom iskupljenju koje ne smijete propustiti.

Izdavač: Funcom

Developer: The Outsiders

Žanr: FPS/TPS

Datum Izlaska: 15.09.2022

Početna cijena: 39,99€

Recenzirana verzija: PC

Recenzentski primjerak: Primjerak ustupio publisher

Igrate kao The Unknown, ženski vrag na misiji da povrati svoj glas od nadzornika svih prokletstava. S njom je Paz, lubanja koja govori i čini se da zna više nego što kaže. Narativ nadilazi svoja oskudna sredstva, predstavljajući dirljivu priču s vizualnim dijaprojekcijama u stilu romana. Dizajn likova je izvrstan i volio bih da sam mogao vidjeti neke od ovih događaja u tradicionalnijoj kinematografiji. The Outsiders radi najbolje s onim što imaju i na kraju ispričaju priču koja će vam ostati u sjećanju dugo nakon odjave.

Hellsinger je FPS u ritmu muzike, relativno novi podžanr koji izaziva igrače da pucaju na nadolazeće negativce u skladu s pulsirajućim ritmom. Dok je nekoliko drugih igara isprobalo ovu jedinstvenu kombinaciju, Hellsinger je prva koja je pružila uspjeh. Ovo nije najduža kampanja, ali svaka razina je jedinstvena, zahvaljujući pratećoj glazbi. Glazba se pojačava kako poboljšavate ciljanje, a tekst se uključuje tek kada postignete maksimalnu učinkovitost. Dovodi igrivost na istu energetsku razinu kao koncertu heavy metala i pruža trenutne ponovne izlete kroz pakao.

Ono zbog čega se Hellsinger uzdiže iznad drugih pokušaja u ovom žanru je to što se uvelike oslanja na pucačinu umjesto igre u ritmu. Svatko tko je duboko u Rhythm Heaven može ovdje pronaći nešto što će mu se svidjeti, ali Hellsinger govori publici koja se vratila u žanr s DOOM-om i zajahala val boomer pucačina za njim. Uči od najboljih u žanru dodajući svoj inovativni žanrovski zaokret, a svaka polovica jednadžbe funkcionira.

Sve osnove su ovdje. Vaše osnovno oružje su par revolvera i snažna sačmarica; oboje se osjećaju točno onako kako želite. Na kraju ćete dobiti jedinstveno moćno oružje koje govori glavnom liku i dodaje nešto drugačije arsenalu. Postoji menažerija demona različitih naziva, svaki s jedinstvenim trikovima i stilovima borbe. Ovdje je čak i novi zaokret u Glory Kills kompanije id Software. Radnja je u dobrom tempu jer je povezana s pratećom pjesmom, ali svako brutalno ubojstvo i dalje djeluje super brzo i trenutačno zadovoljavajuće. Sve se uklapa u simfoniju nasilja koje činite iza svakog ugla.

Kao i njegov sadržaj priče, Hellsinger je izrezao neke uglove u igrivosti zbog svog skromnog opsega. Svaka razina završava jedinstvenom borbom protiv bossa, ali stvorenje s kojim se borite ista je lebdeća lubanja s nekoliko manjih vizualnih promjena. Ovo ima smisla za priču, ali volio bih da postoji malo raznolikosti. Izbor oružja je također malen za ovakvu igru, iako sam se rijetko htio odmaknuti od osnovne postave. Različiti igrači će težiti različitom oružju zahvaljujući načinu na koji komuniciraju s ritmom glazbe, tako da bi više oružja učinilo igru ​​više replayable.

Čak i ako niste netko tko se odlučuje stalno vraćati na ove razine, svaki obožavatelj metala sigurno će poslušati Metal: Hellsingerov soundtrack. Svaka pjesma odlično funkcionira u igri zahvaljujući stihovima koji se odnose na Hellsingerovu priču, ali izvedbe se također izvrsno uklapaju uz klasike na popisu pjesama za heavy metal. Hellsinger također zna kada dopustiti igraču da diktira pjesmu, a kada ubaciti stvari u višu brzinu bez obzira na vještinu igrača.

Najznačajniji nedostaci Hellsingera dolaze iz njegova opsega, a ne iz temeljne mehanike. S nešto više novca iza sebe za financiranje duže priče i in-engine raznih scena, igra bi se mogla natjecati s bilo kojim narativnim FPS-om u posljednjih nekoliko godina. Kako sada stoji, ovo je primamljiv prvi čin koji je još uvijek vrijedan vašeg vremena.

Snažna oružje i zanimljiva opozicija

Heavy metal soundtrack koji funkcionira iu igri i izvan nje

Jednostavna priča koja je ispričana izuzetno dobro