Soulmask – recenzija

7.4
Soulmask

Soulmask je nova kooperativna sandbox survival igra koja spaja RPG elemente i mehaniku izgradnje plemena. Razvio ju je Campfire Studio, dok je izdavač Qooland Games. Igra je dostupna u early access verziji na Steamu od 31. maja i fokusira se na misteriju titularnih Soulmaski.

Preporučujem da igru igrate u kooperativnom modu s grupom prijatelja jer sadrži elemente slične Valheimu i Enshroudedu, ali možete uživati i igrajući solo jer možete regrutovati pratioce koji će vam pomoći u lovu ili automatizirati skupljanje resursa i gradnju.

Soulmaske nisu samo jezivi artefakti; postoje različite maske koje možete nositi i koje vam daju različite vještine. Ako naiđete na NPC-a koji ima vještinu koju želite, možete ga posjedovati i preuzeti njegovo tijelo da biste dobili njegovu masku. Maska Civilizacije nudi stil igre usmjeren na odbranu i izgradnju jakog uporišta, dok Maska Osvajanja poboljšava vještine za tajnost i subverziju. Ova raznolikost omogućava različite stilove igre. Želite li biti brutalni ratnik koji vodi svoje pleme s prve linije, lukavi strateg koji manipuliše pratioce iz sjene, ili učenjak koji otkriva tajne svijeta? Soulmask vam omogućava da kreirate svoj vlastiti put.

Svijet Soulmaska je ogroman i prepun tajni koje čekaju da budu otkrivene. U tom smislu, osjećaj igranja je sličan Enshroudedu, ali s više plemenskog i džunglovskog osjećaja. Istraživat ćete skrivene ruševine, boriti se s moćnim šefovima i sastavljati misterije oko samih Soulmaski. Taj stalni osjećaj otkrivanja čini igru zanimljivom i podstiče želju za daljim istraživanjem svijeta.

Soulmask vam od samog početka daje mnogo informacija i stalno prikazuje upute za tutorijale koje trebate pročitati. Igra trenutno nudi 8 različitih stilova oružja i 75 različitih borbenih vještina i specijalnih akcijskih modula. Počeo sam čitati svaki tutorijal kako bih u potpunosti razumio igru, ali na kraju je bilo previše informacija i generalno volim pokušavati stvari da vidim kako rade. Igra svakako nagrađuje upornost i eksperimentiranje.

Uvijek ima nešto novo za otkriti, skriveni ugao ili moćan artefakt koji čeka da bude pronađen. Djelovi lore-a rasuti po svijetu dodaju dodatni sloj intrige, nagrađujući igrače koji sastavljaju fragmentiranu historiju ove misteriozne zemlje. Morat ćete se suočiti s nemilosrdnom divljinom, od lova na hranu i skupljanja resursa do gradnje skloništa i borbe protiv surovih elemenata.

Sistem izrade je duboka zečja rupa za one koji uživaju u petljanju s različitim sastojcima koje pronađete na svojim putovanjima. Omogućava vam stvaranje širokog spektra alata, oružja i oklopa kako biste prevazišli izazove koje priroda postavlja pred vas. Ovaj sistem je idealan za igrače koji uživaju u detaljnom planiranju i upravljanju resursima u survival igrama.

Niste sami u svojoj borbi za preživljavanje. Soulmask vam omogućava da regrutujete pratioce, svaki s vlastitim skupom vještina i specijalizacijama. Možete specijalizirati svoje pleme za borbu, fokusirati se na automatizaciju skupljanja resursa ili stvoriti dobro zaokružen miks za balansiran razvoj i ekspanziju sela. Efikasno upravljanje vašim pratiocima i dodjeljivanje zadataka postaje integralni dio izgradnje uspješne plemenske zajednice. Kako vaše pleme raste, otključavat ćete nove strukture i napredak, stvarajući osjećaj napretka i postignuća.

Igra trenutno podržava offline single player ili online multiplayer do 50 igrača na zvaničnim serverima. Također možete uspostaviti vlastiti LAN host ili privatni server i pozvati druge da vam se pridruže. Na privatnim, nezvaničnim serverima možete prilagoditi brojne parametre kako biste igru prilagodili svojim preferencijama, tako da vi i vaši prijatelji možete istraživati bogat svijet Soulmaska svojim tempom.

Do sada ima dosta sadržaja za otkriti u Soulmasku i uprkos tome što je u early access fazi, nudi jedinstven spoj survival, RPG i mehanike izgradnje baze koji radi relativno glatko. Sistem soulmaski u kombinaciji s upravljanjem pratiocima stvara jedinstveni gameplay loop koji vas nagrađuje kako istražujete dalje i rastete svoje pleme. Svijet je veoma detaljan i poziva vas da istražite svaki kutak, posebno je privlačan igračima koji uživaju u dubokom izazovu i zadovoljstvu bogatog sistema izrade.

Soulmask
7.4
Zabava 7 od 10