The First Descendant – recenzija u progressu

Uroš Kurlagić
4 minute vrijeme čitanja

Nexon Games, južnokorejski studio poznat po svojim online multiplayer naslovima, donosi nam The First Descendant , besplatnu kooperativnu akcionu RPG igra za do četiri igrača koja igrače uvodi u živopisni naučno-fantastični svet.

Igra je smeštena u postapokaliptičnu budućnost gde opstanak čovečanstva zavisi od veština moćnih ratnika poznatih kao Potomci (Descendant’s), koji koriste jedinstvene sposobnosti. Igrači se udružuju kako bi se borili protiv Vulgusa, ozbiljne vanzemaljske pretnje, kako bi oslobodili Zemlju njegovih zlih namera. Priča se otkriva dok igrači otkrivaju misterije svog sopstvenog porekla i tajne iza katastrofalne invazije.

Postoji nešto u ovoj igri što zadovoljava mnoge igrače , da li je to izazov, glatka borba, mehanika parkoura ili dobro odrađeni boss-evi. Ova igra nam donosi dosta različitih misija, mnoštvo Potomaka (heroja) koje možete otključati i predivan ambijent u postapokaliptičnom svetu. Za neke igrače je ova igra dosta podseća na spoj Warframe-a i Destiny 2, što ne možemo osporiti mnogim sličnostima samih mehanika igre.

Kao jedan od Potomaka vaša glavna misija je da porazite zloglasnog Vulgusa, negativca koji koristi Ironheart da manipuliše prirodom te napravi svoju armiju koja će pokoriti svet. Na samom početku moći ćete da birate jednog od tri potomka: Viessa, Ajax i Lepic, dok u nastavku vaše avanture moći ćete da otključavate dodatne heroje koje srećete kroz sami story line.

Priča se prostire na 8 regiona i 8 boss-eva koje otključavate čisćenjem regiona. Nakon sto pređete story line jednog regiona dobijate pristup boss-u koji čuva taj deo, te svaki sledeći region biva sve teži i teži. Pored main story-a imate i sporedne misije koje služe za dobijanje pojedinih delova za vaša oružja ili same Potomke koje kasnije sklapate. Kod svakog regiona se primećuje razlika između bića koji žive u njemu te i sam efekat (voda,vatra,toksičnost…).

Svaki lik može biti prilagođen izborom preko 600 modula. Ovi moduli se mogu nadograđivati, prilagođavati, pojačavati i kombinovati sa različitim oružjima. Moduli utiču na stvari poput štete veština, štete oružja i regeneracije mane – ali takođe možete dobiti module koji menjaju štetu koju nanosite dok ste u vazduhu, brzinu kretanja vašeg lika i mnogo više. Svi koji uživaju u teoretskom kreiranju buildova imaće odlično vreme ovde. Igranje sa oružjem je solidno na početku. Nadogradnje imaju smisla kako se nivo i težina igre povećavaju. Postaje udarnije kako unapređujete svoje likove, i nestanak municije nije frustracija već izazov. Podstiče vas da upravljate resursima i prebacujete se između oružja, što takođe utiče na vašu taktiku zahvaljujući modulima koje sam pomenuo.

U igri postoje i mikrotransakcije koje vam omogućavaju pristup boostevima, skinovima itd… Ali sve to možete dobiti i bez provlačenja vaše kartice, samo sa više upornosti i grindanja. Dosta igrača je napomenulo da na samom startu igre ima vise stvari za kupiti nego samog content-a sto je jedna od loših strana revjuova na samu igru.

Za ovih par dana sam uživao u prelaženju same igre te istraživanju svih novih stavki koje ova igra donosi. Da li ova igra donosi novu eru PvE pucačina ili je samo kopija ? To će ostati na nama da saznamo u narednom periodu.