The Rogue Prince of Persia – recenzija

8.5
The Rogue Prince of Persia

Ubisoft se udružio s developerom Dead Cells kako bi kreirali vlastiti roguelike platformer, i čini se da će to biti dobitna kombinacija.

Nisam tip igrača koji baca kontrolere kad se frustrira osim CupHeada a njemu se sada pridružio i najnoviji naslov koji nam dolazi od Ubisofta. The Rogue Prince of Persia je jedna od onih teških roguelike igara koje na početku djeluju neprobojno, ali postepeno vas uvlače dok ne postanete bespomoćni pred zovom još jednog pokušaja.

Poznata formula, novi svijet

The Rogue Prince of Persia će biti poznat svakome tko je igrao Rogue Legacy, Hades ili Dead Cells – što nije iznenađujuće, s obzirom na to da je developer Evil Empire preuzeo daljnji razvoj Dead Cells kad je Motion Twin prešao na novi projekt. Sada se studio udružio s Ubisoftom kako bi proizveli roguelike igru smještenu u svijet Prince of Persia, koja je objavljena na Steamu.

Igrajući kao istoimeni Princ, vaš zadatak je spasiti Perziju od invazije Huna, koji su preplavili granice zemlje i zauzeli glavni grad. Nakon što je nepromišljeno krenuo poraziti osvajače sam, Princa spašava moć njegove magične bole, koja vraća vrijeme unazad kako bi ga spriječila da ikada zaista umre.

Svaki pokušaj u The Rogue Prince of Persia vodi Princa kroz isti niz proceduralno generisanih nivoa. Iako se rasporedi uvijek mijenjaju, postoje grananja puteva i znamenitosti koje se pouzdano mogu pronaći u istim općim područjima u svakom pokušaju. Postoje alternativni putevi za otključavanje i likovi za pronalaženje, kao i niz novih oružja i pojačanja za kovanje u kampu uz pomoć prijatelja poput Sukhre, mudraca kovača, i misterioznog Paachija.

Cartoon stil igre The Rogue Prince of Persia uljuljkao me u lažni osjećaj sigurnosti kad sam krenuo na svoj prvi pokušaj. Poput Ubisoftove nedavne Netflix saradnje Rainbow Six Smol, likovi i neprijatelji su crtani i šareni, i zamišljao sam da će ovo biti lakša igra od naslova poput Dead Cells i Rogue Legacy. Nije tako. Iako nema beskrajnih ponora i opasnosti poput šiljaka, i vrtložne oštrice nisu trenutno smrtonosne, ovo je izazov za svakoga ko, poput mene, još nije izoštrio svoje refleksi za platformere do savršenstva (možda su godine krive za to). Nekoliko puta sam stigao do prvog bossa, Generala Berudea Nezaustavljivog, i svaki put me je uništio.

Kazna je povremeno bila nepravedna: skočio sam niz vertikalne prolaze sa skrivenim opasnostima na dnu koje nisam mogao vidjeti dok nije bilo prekasno da ih izbjegnem, a postoji određeni tip neprijatelja koji se nalazi na vrhovima stupova i čini se da me može dohvatiti čak i kad mislim da sam ih zaobišao. Borbe mogu postati teške za čitanje kada se skupi više neprijatelja i nekoliko njih je pojačano štitovima (sličnim onima koje možda pamtite iz Dead Cells).

Muzika i ambijentalni efekti su prilično dobri, ali udarci oružja zvuče previše prigušeno – posebno broadsword i dvoručni tabard trebali bi imati mesnat zvuk kada pogodim, umjesto tihog šištanja koje je trenutno prisutno.

Unatoč tim zamjerkama, The Rogue Prince of Persia pokazuje mnogo obećanja. Trenutno postoji šest različitih biomova za istraživanje, i svi se osjećaju izuzetno različiti. Zagros Village, prvi nivo, je pun klimavih drvenih platformi i prolaza isklesanih u klisuru. Međutim, sada kad sam otključao Hun War Camp, mogu izabrati da započnem svoj pokušaj tamo – to je sličan ambijent, ali s težim neprijateljima i potencijalno vrijednijim nagradama. Zatim mogu ići prema Aqueductu ili Akademiji na putu do prvog bossa. Aqueduct je plavi labirint jednosmjernih tobogana, dok Akademija više liči na kutiju zagonetki gdje moram shvatiti kako otključati centralni mehanizam koji zapečaćuje velika tajanstvena vrata.

Svaki nivo ima ciljeve priče i likove za otkrivanje, i sve to napreduje priču nazad u kampu, gdje se Princovi saveznici okupljaju da mu pomognu povratiti grad. Kao što Hades ublažava ubod smrti pružajući nove dijaloge za otkrivanje nakon svakog neuspješnog pokušaja, Princovi prijatelji nude nove uvide i savjete svaki put kad me bola vrati na početak. Tamo također mogu otključati nova oružja u Sukhraovoj kovačnici ili kupiti nove trinkete iz Paachijevog šatora, dodajući nove alate u moj potencijalni arsenal za sljedeći pokušaj.

The Rogue Prince of Persia možda neće biti dovoljan da vas odvuče od Hadesa 2, ali ako ste fan žanra, definitivno je igra koju trebate pratiti dok prolazi kroz rani pristup.

The Rogue Prince of Persia
8.5