Two Point Campus – recenzija

Two Point Campus je nastavak Two Point Hospital i dolazi kao još jedan sjajan simulator upravljanja s puno osobnosti. Ova igra je šarena, zanimljiva i mogao bih je igrati satima.

Two Point Campus je poboljšan u odnosu na svog prethodnika i donosi više opcija za prilagođavanje nego ikada prije. Postoji više kurseva koje možete isprobati i različite ličnosti učenika koje svaku godinu mogu učiniti izazovnom na svoj način. Igrao sam oko dvadeset pet sati ovu igru, što vjerujem da je dovoljno da dam poštenu ocjenu o igrivosti, grafiki i općenito koliko sam uživao u njoj. Imajući sve to na umu, evo kako sam prošao sa Two Point Campusom.

NIntento Switch

Izdavač: SEGA of America

Developer: Two Point Studios

Žanr: Sandbox

Datum Izlaska: 09.08.2022

Početna cijena: 39,99€

Recenzirana verzija: PC

Recenzentski primjerak: Primjerak igre ustupio Computerland

U Two Point Campusu imate zadatak da vodite univerzitet, sa ciljem da usrećite studente, dobijete im dobre ocjene i zaradite novac.

Ovo kulminira u simulatoru tipa menadžmenta, gdje sam bio odgovoran za izgradnju svog univerziteta iz temelja, a zatim dizajniranje studentskih domova i učionica kako bi najbolje odgovarali potrebama mojih studenata. U ponudi je nekoliko različitih univerziteta, a svaki se otvara nakon što završite dovoljno misija na prethodnom univerzitetu.

Igrao sam kroz Freshliegh, Piazza Lanatra, Mitton University, Noblestead i Spiffinmoore, a svaki je donosio nove studentske ličnosti. Svaka jedinica također dolazi sa funkcijama koje trebate zaobići; Miton je bio previše hladan za većinu učenika, pa sam otkrio da moram da nastavim da postavljam radijatore, dok sam morao da obučavam Janitore u Noblestedu kako da se bore, jer bi nas nekoliko puta godišnje napadali.

Zaista sam uživao u tome koliko se svaki univerzitet osjećao drugačije, od zemlje na kojoj gradite do kurseva s kojima ste se upoznali, i mislio sam da vam profesija stvorena na svakom univerzitetu omogućava da naučite nove vještine i bolje se upoznate s različitim mehanikama igre.

Tu je i Sandbox mod u koji možete ući umjesto toga ako želite testirati svoje vještine bez potrebe da brinete o naknadama i rokovima. Isprobao sam ovaj način rada u kreativnom modu, što je značilo da ne moram brinuti o finansijama i sve je već bilo otključano.

Iako sam uživao u ovom načinu rada i bilo je zabavno graditi i igrati bez obaveza, više sam volio imati zadatke i izazove koji su dolazili uz normalnu kampanju. Svidjelo mi se da uronim u Sandbox mod da budem eksperimentalniji i da vidim kako zanimljivo mogu učiniti svoj kampus da izgleda, ali za strukturiranije iskustvo, preporučio bih kampanju.

Prilagodba

Two Point Campus se također fokusira na aspekt prilagođavanja, jer morate osigurati da vaš univerzitet ispunjava standarde ne samo u pogledu objekata već i atraktivnosti i čistoće.

Za početak, morao sam dizajnirati svaki univerzitet tako da ima odgovarajuće učionice, ali sam također morao uzeti u obzir mnoge druge prostore: kupaonice, tuš kabine, dvorane za predavanja, sobe za osoblje, studentske domove, studentske sindikate, studentske salone, studentske biblioteke i još mnogo toga.

Žongliranje sa svim ovim prostorima bilo je zanimljivo, a bio je i veliki izazov naučiti koje su sobe vitalnije na početku godine i šta očekujete da će studentima trebati na duge staze. Studenti će također imati lične ciljeve koje zatraže, kao što je zabava u Studentskoj uniji, pa sam smatrao da je važno imati nešto viška novca za finansiranje događaja i potencijalno čak izgraditi prostoriju za zabavu.

Jednom kada ispunite zahtjev učenika, dobijate više XP bodova I novca, a to također poboljšava ukupni mjerač sreće. Tokom prve godine na Univerzitetu Mitton, borio sam se da uravnotežim atraktivnost i toplinu svojih soba, što znači da su neki studenti odustali ili odbili da plate školarinu. Međutim, kada sam poboljšao prostor i počeo da vodim događaje, otkrio sam da je zadovoljstvo studenata počelo da raste.

Također sam uživao u raznim artiklima u ponudi u smislu prilagođavanja. Osim standardnih predmeta koji su vam potrebni u učionici, kao što su vrata ili radni sto, u ponudi je više stvari koje daju prostoru više osobnosti. Tu su saksije za biljke, kaktusi, zanimljivi posteri i automati koji se mogu postaviti u mnogim građevinskim prostorima, a drveće i klupe možete postaviti napolju.

Moja kolekcija predmeta samo je rasla što sam duže igrao, kako sam nastavio da otključavam ili kupujem predmete, što je značilo da se svaki univerzitet u koji sam otišao osjećao drugačije i imao je prepoznatljivu estetiku, koja je održavala osjećaj svježine.

A budući da provodite toliko vremena dodajući novi dekor i sobe, bilo mi je drago vidjeti kako je bilo lako stvoriti novi prostor ili prilagoditi sobu. Preporučio bih da ovo igrate na PC-u, jer ne mogu zamisliti da bi mi kontroler pružio isto dinamično kretanje ili mogućnost brzog kretanja po predmetima.

Jedan od mojih najvećih problema sa Animal Crossings: New Horizons je koliko sporo i bolno ukrašavanje može biti, pa mi je bilo drago vidjeti kako je ovdje bilo neprimjetno i jednostavno. Imao sam nekoliko slučajeva kada je poruka o grešci tvrdila da je stavka pogrešno postavljena bez naizgled ikakvog razloga, što znači da nisam mogao staviti više predmeta u tu prostoriju. Međutim, to se nije događalo prečesto i otkrio sam da bi brisanje i ponovna kupovina artikla to obično riješilo.

Uprkos tome na koliko menija treba da pazite, nikada se nisam osjećao preopterećeno ili zbunjeno. Nivo tutorijala na početku igre vam pokazuje kako možete upravljati svojim kampusom i ključnim vještinama koje su vam potrebne, a ja sam osjetio da postoji prirodan napredak. Činjenica da također možete pauzirati vrijeme ili ga ubrzati bila je idealna, jer sam mogao pauzirati da upravljam krizom i ubrzam kada sve ide glatko.

Kursevi, studenti i osoblje

Jedan od najzanimljivijih dijelova Two Point Campusa je raznovrsnost dostupnih kurseva. Počeo sam sa VR-om i naukom, ali kako je igra napredovala otvaralo se više kurseva. Kursevi kuhanja i kurs za vitezove bili su moji lični favoriti, jer mi je bilo zabavno vidjeti kuhara kako prolazi kroz biblioteku ili viteza na putu do tuša.

Također morate biti sigurni da su vaši kursevi nadograđeni, što se može učiniti nakon što napravite istraživačku sobu i navedete osoblje da istražuje teme. Ovo otvara više stavki za određene sobe i pomaže u boljoj ocjeni učenika.

Tokom mog boravka na Piazza Lanatri, nisam imao sredstava da izgradim Sweet Kitchen, što je rezultiralo nekim ljutitim studentima i niskim ocjenama. Zanimljivo je vidjeti kako su dodatne sobe i dodatni sadržaji imali trenutni učinak, i bilo je zaista zadovoljstvo vidjeti učenike kako odjednom dobijaju petice nakon što sam uspio nadograditi svaki prostor.

Svaki kurs također ima svoju specifičnu estetiku. Gledajte kuhinjske učionice dovoljno dugo i vidite studente kako prave ogromne hamburgere, dok možete vidjeti vitezove kako se nadmeću i bore jedni protiv drugih na terenima kampusa. Voleo sam da umanjujem i gledam kako moj kampus vrvi od života, čineći celokupno iskustvo privlačnijim i kao da gledam ljude kako žive svoj stvarni život.

Osim nadogradnje studijskih područja, takođe je bilo važno uzeti u obzir ličnost studenata. Osobina klovna značila je da su određeni studenti uživali u šali. To me je ohrabrilo da kupim Klovnov kovčeg za spavaonice, dok je to što sam vidio studente Goth značilo da sam se opskrbio Gotičkim ormarićem za knjige, što mi je dalo više poticaja da razmišljam o tome šta kupujem.

Ali ne morate paziti samo na studente, već morate uzeti u obzir i svoje osoblje. Izgradnja sobe za osoblje je prvi korak, ali morate biti sigurni da imate dovoljno različitog osoblja, bilo da su to nastavnici, pomoćnici ili domare. Na primjer, potreban vam je asistent za vođenje biblioteke ili posluživanje hrane i pića, domar za zalivanje biljaka i odbijanje uljeza, a nastavnici da budu prisutni u predavaonicama i učionicama.

Otkrio sam da su plate osoblja najveći izlazni izdatak, što znači da morate paziti koga zapošljavate i koliko koštaju. Takođe možete obučiti osoblje u prostoriji za obuku da razvije više vještina ili nauči nove, što će mom pomoćniku bibliotekaru omogućiti da također posjeduje vještine iz mehanike ili inspirativnog razgovora, što ih čini vrednijim.

Možete čak i prilagoditi odjeću koju nosi vaše osoblje, za koju sam otkrio da olakšava praćenje ko je radio u kojem odjelu. Kao i sa mnogim sekcijama ove igre, svidjelo mi se koliko sam opcija imao i koliko mi je slobode bilo dano da univerzitet učinim svojim, i bilo je zadovoljstvo vidjeti moje osoblje i studente kako postaju sretniji i ispunjeniji dok sam opskrbljivao kampus njihovim potrebama.

Grafika i audio

Zaista sam uživao u cjelokupnom stilu ove igre. U dizajnu svakog učenika ima puno osobnosti, a zumiranjem možete vidjeti male detalje, poput smeća na podu ili umrljane košulje kuhara. U učionicama se obično vidi puno aktivnosti, a učenici u interakciji jedni s drugima i svojim okruženjem.

Ovo je učinilo da se igra učini dinamičnijom i zanimljivijom za gledanje, dodajući cjelokupni šarm. I iako muzika nije najzanimljiviji dio igre, svidjelo mi se kako se pozadinska muzika mijenja u zavisnosti od toga na kom ste univerzitetu, pri čemu je mračni univerzitet Mitton imao više jezive energije od energične muzike koja je svirala na Noblesteadu.

Kampus Tannoy je također zaista smiješan. Uz reklame za lažno meso i spikericu koja je redovno podsjećala studente da ona nije njihova mama, to je učinilo da ova igra bude još bolja.

Uživao sam igrati Two Point Campus. Bilo je lako i zabavno stvoriti svoj savršeni kampus, uzimajući u obzir potrebe učenika i osoblja, bilo da se radi o dodavanju dodatne prostorije za osoblje ili postavljanju nečijeg omiljenog postera. Raznovrsnost kurseva je takođe bila radost, jer možete videti kako svaka soba vrvi od života dok gledate školsku godinu. Različita estetika i stilovi svake učionice, pa čak i svakog učenika, bili su impresivni, i bilo je zabavno vidjeti različite ličnosti u interakciji jedna s drugom. Jedini problem koji sam imao je povremeno pojavljivanje nevažeće stavke bez razloga, pa čak i to samo povremeno. Ton, grafika i zvuk su bili šarmantni i privlačni, i vidim sebe kako provodim sate na kraju poboljšavajući svoj univerzitet.

Veliki izbor kurseva i ličnosti

Sati i sati zabave

Sjajan i prepoznatljiv umjetnički stil